Diskuze

Komentáře jsou dočasně zablokovány - na nápravě se pracuje

16.6.2014 10:39 [1Kolda - komentář k webu:

Moc hezkýýýýýý stránky. Něco z toho jsem taky šlapal, takže jsem našel pravdivý info doplněný časovovým přehledem a hezkýma fotkama.
Móc dobrý!
Přeju hezký počasí nahoře a dobrý pivo dole!

4.8.2013 12:32 [2Marek - Výstup bez lana a maček:
vztahuje se k článku: Ötztálské Alpy 2007

Ahoj Vojto, neblbni: půjdeš po ledovci, jsou to hory. Jít bez maček a jištění na laně je nesmysl. Nezodpovědnost vůči sobě, kamarádům, záchranářům.

3.7.2013 20:18 [3Tomáš :
vztahuje se k článku: Watzmann 2011

Super chlapani. V pátek tam jedem.

12.6.2013 07:24 [4Radka - Nejlepší info:
vztahuje se k článku: Norské hory 2011

Asi nejlepší a neucelenější informace, co jsem našla - a že jsem hledala asi týden kam a jak v Norsku :-). Moc díky!!! Doufám, že se nám to bude líbit minimálně stejně ;-)

28.4.2013 22:13 [5Lukas :
vztahuje se k článku: Matterhorn 2012

líbilo se mi zhodnocení.Z té hory mám rezpekt a to jsem na ní ještě nestál

14.4.2013 22:38 [6Marek Bláha :
vztahuje se k článku: Watzmann 2011

díky za info chlapi.chystám se tam zkraje května,tak by to snad už mohlo být lepší,než co jste tam zažili vy.

28.2.2013 10:20 [7Jeremi - Wildspitze:
vztahuje se k článku: Ötztálské Alpy 2007

Ahoj, na samotný vrchol to je v pohodě, ale přístup pod něj je horší.. Většina sněhu je sice odtátá, ale led je místy docela strmej a asi bych to bez maček neriskoval - minimálně je to s nima mnohem pohodlnější..

26.2.2013 10:12 [8Vojtěch Jílek - Výstup - Wildspitze:
vztahuje se k článku: Ötztálské Alpy 2007

Zdar, měl bych dotaz, zda se dá na vrchol dorazit bez želez, lana, atd. Myslím, že to není až tak náročné, obzvlážť když to bude kolem 20.srpna. Většina sněhu už bývá odtátá a jedná se spíše o ledovec, že?

11.1.2013 09:28 [9tomo - Gratulace:
vztahuje se k článku: Matterhorn 2012

Gratuluji k výstupu a děkuji za pěknou "reportáž" z tama. Také bych se chtěl někdy podívat na vrcholek, ale zatím to je asi hudba daleké budoucnosti :)

14.11.2012 13:23 [10Mirek, bike-trek.cz - Nádherná hora:
vztahuje se k článku: Matterhorn 2012

Gratuluji k povedenému výstupu. Matterhorn mě přitahuje jako kostka cukru mravence, ale už jsem se smířil s tím, že na tenhle výstup mít nebudu.

8.9.2012 07:22 [11Majka :
vztahuje se k článku: Hochschwab 2008

Děkujeme za info a tip na dovolenou, vaše stránky jsou super.

23.8.2012 22:55 [12Jiří - je to tak:
vztahuje se k článku: Mont Blanc 2007

dali jsem to na až na třetí pokus, počasí z toho pohodičku rozhodně neudělalo. Z Gouteru a to při nejlepším počasí, vypadl člověk, jinak v říjnu tam jsou pouze místní, co to umí - doporučuji

4.8.2012 02:16 [13machine head :
vztahuje se k článku: Hochschwab 2008

Krásné stránky které byli ve spoustě věcí inspirací ale i tipy na výlet, díky moc....

29.6.2012 17:37 [14Miloš - RE::
vztahuje se k článku: Walliské Alpy 2006

Díky za info. Chceme využít teť těch svátků, tak uvidíme, jak bude :-)

22.6.2012 14:40 [15Miloš - Kdy jste byli?:
vztahuje se k článku: Walliské Alpy 2006

Ahoj,

chybí mi tu informace, kdy jste tam vlastně byli, můžeš mi prosím Tě napsat, klidně sem nebo na bedatravnik@post.cz. Chtěli bychom to jet teď na začátku července.

Díky.
M.

22.6.2012 14:43 Odpověď (Hadžim) :

Je to v Obsahu
od 27.8 do 2.9. 2006
My vzdycky jezdime do hor az v srpnu, takze jak tam je v cervenci ti bohuzel nerekneme... Rika se, ze je touto dobou v horach o neco vic bourek, ale mene snehu, i kdyz oboji je relativni.

1.6.2012 15:04 [16Veslav Sliwka - Výstup na Wildspitze:
vztahuje se k článku: Ötztálské Alpy 2007

Děkuji za inspiraci. Mohli jste přiložit trochu víc fotek. Ale jinak super.

15.5.2012 21:20 [17Kuba :

Hezké stránky ! :)

25.4.2012 21:45 [18Jeremi :

Dík, taková slova potěší ;o)

17.4.2012 12:34 [19ella - :-):
vztahuje se k článku: Hochschwab 2008

chlapci a dievcata, mate velmi pekne urobenu stranku
krajsiu ako hociktore cestovky, ktore o.i. nevedia ani pravopis ani webdesign...
a pekne ste pochodili

25.9.2011 19:32 [20Alča - tybrďo :):
vztahuje se k článku: Norské hory 2011

Koukám na to a vzpomínám, jak tam bylo krásně .. Jsem ráda, že jsme tam v Norsku potkali takové dva fajn človíčky, Honzu a Hanču, a hlavně obdivuji, (asi Honzu že)že sis tak vyhrál a vytvořil celý tenhle záznam na webu, moc se Ti to povedlo a děkuji za sebe i za ostatní, kteří se do Norska chystají , doporučuji ;)

15.9.2011 21:04 [21Michal :
vztahuje se k článku: Fagaraš 2011

Tak to vám moc nezávidím. My jsme letos s partou vyráželi hned co vy jste končili a paráda:) Nádherný počasí a ani jednou jsme nezažili vítr a ani déšť.I pietru jsme přeškrábali:)

12.9.2011 09:51 [22&rej :
vztahuje se k článku: Walliské Alpy 2010

Ahoj,
na fotke 0663 je Dent Blanche(nie Weisshorn) a na 0735 je Zinalrothorn. Inak skvele spracovaná stránka aj články z akcií - klobúk dole.

12.9.2011 11:14 Odpověď (Hadžim) :

Diky moc za doplneni.

12.9.2011 08:04 [23Petr - moc rychlé:
vztahuje se k článku: GR20 - Korsika 2011

Pánové, krásný, ale moc rychlý. Při takovém tempu není čas se pořádně kochat a že je na co se dívat. Výhledy z vrcholů Paglia Orba, Muvrela a dalších, jsou k nezaplacení.

5.9.2011 11:21 [24marek z - fagaras hreben:
vztahuje se k článku: Fagaraš 2011

gratulujem, my sme to s priatelkou dali tyzden po vas za 7 dni z Turnu Rosu do Zarnesti (cabana Plaiu Foii)

24.8.2011 17:54 [25Petr Liška :
vztahuje se k článku: Watzmann 2011

Dobrá práce chlapi. Díky.

24.7.2011 13:00 [26Libor - výstup na Mont blanc:

Ahoj, sháním také někoho schopného na mont blanc.
Kdy by jsi měla v plánu vyrazit?

17.6.2011 18:36 [27karolina - scháním taky partáka/čku na mont blanc září 2011:

Moji spolulezci jedou do Íránu na 5titisícovky, ale já byla loni na araratu v turecku , tak si pouště nechám ujít. Nemám ale s kým na Mont blanc a s cestovkou nepojedu. Vybavení mám. tel 725741480

17.6.2011 14:03 [28Jirka - nepodceňovat Mt.Blanc:
vztahuje se k článku: Mont Blanc 2007

Byl jsem na vrcholu v roce 1997. Spali jsme dvakrát na Tette Rousse, při výstupu i sestupu. Po sestupu se zkazilo počasí a skoro dva měsíce se nahoru vůbec nedalo vyjít. Cestou nahoru jsme viděli ošklivý pád, kdy nějaký ital sklouzl před Tette Rousse do žlabu a hrozně ho to potrhalo. Nejdříve jsme si mysleli, že to nemohl přežít. Jeho problém byl, že neměl v ruce pikl, ale nesl ho v batohu, takže se nedokázal zabrzdit. A to je ta nejlehčí část cesty. Pohled na lidi kolem totiž vyvolává klamný pocit bezpečí.

3.6.2011 09:51 [29Michal :

Náhodou jsem narazil na vaše stránky kde jsem se dočetl že se letos chystáte do Rumunska. Jestli můžu vědět kdy a kam? Já a pár lidí máme v plánu 13. srpna vyrazit na fagaraš.Kam se chystáte vy?

23.2.2011 08:01 [30Skyr - Tůra na Ostrou:
vztahuje se k článku: Velká Fatra 2007

Ahoj, taky se tam chystáme, která cesta je jednoznačně nejméně složitá, kde ponechat auto a tak.

21.2.2011 20:07 [31Jonáš - Jste Tygři:-):
vztahuje se k článku: Mont Blanc 2007

No smekám.My jsme šli stejnou trasou na Blank v záři 2000.Akorát jsme spali první noc na té boudě pod Tete rouse(tuším že se jmenovala Baraq forreste)Pak jsme spali ve stanu u Goutru,šli nahoru a spali znova na Goutru.Dolů jsme to už sešli na jeden zátah.Váš výkon obdivuju.

26.11.2010 15:49 [32Bárt - Pochvala:

Nazdar pánové, tak jsem o5 po roce zavítal na Vaše stránky a jsem velice mile překvapen novým designem.
SUPER, SUPER, SUPER!!!
Mějte se fajn!

21.11.2010 14:22 [33Radim - Pochvala:
vztahuje se k článku: Curyšské jezero 2010

Pěkně zpracované i napsané.

Příště se líp vybavím... :-)

4.8.2010 06:49 [34Zorka :

Moc dík.A krásný zážitky v Peru.

27.7.2010 10:01 [35Zorka - začátky:

Tak to je povzbuzující.... Jde mi hlavně o VHT a nějakou tu ferrátku...
Můžeš mi prosím říct, jaká bývá cesta v srpnu z Hunerkoglu na Koppenkarstein ev. Gjaidstein ?Všechny stránky jsou zaměřené na vrchol Dachsteinu, ale jaký je přístup po ledovci tímhle směrem?Nemáme s ledovcem žádné zkušenosti...mám takovou tu představu chůze po sněhu s holema.. Moc dík za odpověď

29.7.2010 16:03 Odpověď (jeremi) :

Ahoj, tak tohle Ti úplně přesně neřeknu, v téhle části jsme nebyli, ale vim že se po tomhle ledovci dost často jezdí na běžkách a že tam jsou vyjeté trasy od rolb. Takže by to třebas i jen s hůlkama šlo, ale člověk nikdy neví a minimálně na lano bych se určitě navázal a cepín v ruce se taky vždycky může hodit...

21.7.2010 12:56 [36Zorka :

Těším se, že přibude nějaký nový povídání.Stránky máte parádní.Pěkně fotíte..
Jak jste v Alpách začínali?Myslím zkušenosti s ledovcem atd.Měli jste na první výpravy s sebou někoho zkušeného.
Přeju hodně krásných zážitků nejen na horách.

26.7.2010 16:56 Odpověď (Hadžim) - Zorce:

Povidani bude, ale nejprve se nekam musime vypravit Zacinali jsme nejdriv na Slovensku cca v 16ti letech chozenim po Fatre, potom Rohacich a az potom jsme byli poprve v Alpach (Vysoke Taury), kazdy rok jsme zkouseli o neco tezsi vyslapy az do te faze, ve ktere je to ted, nikdo se zkusenostmi z Alp s nami nikdy nebyl... Ale meli jsme na nekterych vypravach i dost velke zacatecnicke stesti...

30.3.2010 14:08 [37Honza - MB:

Pepa: anebo tam udělají koncert Rumštajnů
[url]http://www.levneletenky.cz/[/url]

30.3.2010 14:07 [38Pepa - MB:

Jo, na MB asi za chvíli postavěj i mekáč

31.3.2010 07:23 Odpověď (jeremi) - MB:

Pár dní po tom co jsme tam byli my, si pár lidí vytáhlo na vrchol bazén a koupalo se tam

12.1.2010 14:10 [39Bárt :

Zdarec chlapi, na Vaše stránky jsem narazil čistě náhodou, ale tak mě zaujaly, že jsem zu strávil velice příjemné 3 hodinky. Některé z tras jsem absolovoval v průběhu 90-tých let a bylo pěkné vidět a číst o těch místech znovu. Na MB v r.1997 jsme asi měli trochu větší štěstí na lidi než vy. Na vrcholu jsme stáli v nádherném "pozdním odpoledni" (15:05) pouze tři lidé. Stává se z toho asi hodně komerční místo....
... a tak pozor i na Matterhornu, kde to bude s ohledem na lidi asi podobné. Ti neukáznění totiž dle mého názoru představují větší riziko, než hory samotné. Vřele Vám doporučuji i trojici Mnich-Eiger-Jungfrau. Setkali jsme se tam s velice příjemnými lidmi, kteří nás nechávali přespávat na svých salaších a ještě nám k tomu servírovali čerstvé ovčí sýry a to vše naprosto zdarma (konkrétně to bylo nad Grindenwaldem).
Mějte se moc fajn a přeju ještě mnoho příjemných zážitků v horách!
Jistě Vaše stránky ještě v budoucnu znovu navštívím.

18.1.2010 08:29 Odpověď (jeremi) :

Ahoj Bárte, i mě se zdá, e těch lidí je v horách čím dál tím víc a ten MB byl vážně vrchol, to už je opravdu jak na nějaké rušné ulici. Dík na inspiraci k trojici Eiger-Mnich-Jungfrau..O té u nějakou dobu uvažujem, jen toho času nějak není nazbyt, ale snad se tam taky někdy kouknem...

30.12.2009 12:03 [40Vodičková Drahomíra :

Zdravím,je možné se s někým z Vás zůčastnit některých výstupů?S Alpinou jsem to zkoušela ale je to spousta lidí,naposledy letos v září v Mrtvých horách na ferratech.dík.mail - dr.vodic@seznam.cz

16.8.2009 10:47 [41ter :

Ahoj, chtěl sem se zeptat taky na Julský Alpy. Úvazky, helmy ... jak moc je to tady potřeba při cestování na těžko? Dá se projít Trig. NP bez tohoto vybavení i s nějakými výstupy na lehčí vrcholky?

17.8.2009 09:51 Odpověď (jeremi) :

Na celou řadu kopců jde bez helmy a úvazku dobře vylézt, jen se tím člověk připraví o možnost výstupu na některé zajímavé vyrchloly. Ale i tak je tam tolik dalších, že se dá těžko na všechny vylézt... Na druhou stranu, helma s úvazkem zase tolik neváží a možnosti jsou pak bohatší..

19.7.2009 12:48 [42crowe - Mont Blanc 2009:

Ahoj, hledám partnera na zdolání Mont Blancu v srpnu- září.Najde se někdo ?
crowe100@centrum.cz

10.6.2009 10:38 [43Blanka - Díky:

Děkuji za dopověď s takovou rychlostí jsem ji opravdu nečekala. Hodně lidí mi tvrdilo, že to se psem nepůjde a jsem ráda i za optimističtější názor.

10.6.2009 10:04 [44Blanka - Pochavala a dotaz:

Chci moc pochválit vaše stránky, dozvěděla jsem se z nich hodně informací o místech, kam se chci vydat. Mám na vás jeden dotaz, můžete mi doporučit, které z cest v Julských Alpách bychom mohli zvládnout se psem střední velikosti na postroji, je zvyklýn a přenášení, výšek se nebojí a můžeme ho přenést i v batohu.

10.6.2009 10:22 Odpověď (Jeremi) - Blanka:

Dik , jinak z tech cest co jsme prosli my, tak bez problémů zvládnete Babu, Debelu Peč a ty procházky k vodopádům - tady by ho ani přenášet nebylo třeba. Dál si myslim že i Triglav a Razor by s trochou pomoci a batohem ve vrcholových částech taky šlo absolvovat. Prisojnik, Mojstovku a Škrlaticu bych nerikoval, to už jsou přeci jen feraty a ani pejsan by si to asi moc neužil...

1.6.2009 22:04 [45FildaS - Mt blanc:

Takže věříte že i letos v tom přelomu bude počasí dobré? přesně v tomhle termínu jsme se chtěli pokusit nevíte předešlé roky? vycházelo pěkné počasí taky v tomhle období na přelomu srpen září? a jestli jelepší vyrazit okolo 20 srpna abychom tam nebyly brzo zbytečně díky za rady a odpovědi

2.6.2009 07:38 Odpověď (Hadžim) - Re: Mt Blanc:

No, za poslední 4 roky tam vždycky v okolí přelomu bylo několik dní vyloženě hezky. Ale nikdo vám to bohužel nemůže zaručit. Většinou jsme jezdili o něco později než toho 20. srpna, ale takhle dopředu člověk stejně nic neví

31.5.2009 10:55 [46Hadžim - Re: Mt Blanc:

Pokud chcete jít na Mont Blanc až později (ne červen, nebo červenec), doporučuju přelom srpen - září, obvykle tam bývá tak týden až 14 dní pěkné počasí. Ale pozor ať to není moc pozdě, aby už nenapad nový sníh. Když se podíváš na data našich větších akcí (obvykle jsem vyráželi podle počasí), tak to většinou vychází na ten přelomový týden.

31.5.2009 09:47 [47FildaS - Mount Blanc:

Zdravím všechny chtěl jsem se zeptat kdy bude nejlepší vyrazit na mount blanc které je nejlepší období podzim nebo začátek září? díky za radu napište mi nějaké info na muj mail fildaseks@gmail.com Chceme jít od chamonix díky za pomoc

20.3.2009 07:30 [48Jeremi - mapy:

Určitě to byly mapy od Kompassu - Breuil-Cervinia-Zermatt-Matterhorn a Monte Rosa. Obě 1:50000. Daná olast je na nich jenom na kraji, ale dají se použít. Pak jsme měli ještě nějaké náčrtky stažené z netu a jednu mapu jsme si kupovali přímo ve Švýcarsku, ale musim se doma podívat jaká to byla. Tak jako tak je cesta dost jasná a nakreslené cesty moc neodpovdají - po ledovci je to pokaždé vyšlapáno jinak...

19.3.2009 17:10 [49Martin - mapy:

Ahoj,

rád bych se zeptal jakou jste měli mapu na přechod od Polluxu po Zumsteinspitze.

Dík
Martin

19.3.2009 07:22 [50Jeremi - Janě:

Dík za pozdrav

15.3.2009 14:57 [51Jana - pozdrav:

Ahoj kluci!
Dnes jsem objevila tyto stránky. Moc Vám fandím. Hned bych poznávala vrcholy s Vámi (myslím tím ty horské) :-) Moc mě zaujaly Julské Alpy.
Díky za tipy.
čau Jana

2.3.2009 12:33 [52Lukas - Triglav:

Jasně s helmou na sto procent.. Diky moc za info, a hodně Vrcholů v budoucnu Lukas

2.3.2009 07:40 [53Jeremi - Triglav:

Ahoj, pokud bude dobré počasí a nebude všude ležet sníh, tak určitě ano. Když jsme tam šli my, tak jsme potkali i nějaké jeptišky a spoustu malých dětí. Cesta je slušně zajištěná.. Určitě se ale vyplatí vzít si helmu, nějaký ten kamínek vždycky někdo uvolní..

28.2.2009 11:20 [54Lukas - Triglav:

Zdarek chlapy, nejdřív velká pochvala za stránky-super....Mám dotaz, chystáme se v letos v létě na triglav (slovinsko) Chci se zeptat, páč mám zkušenosti jen s Vysokýma tatrama a zapadníma ( Rohače tam se to ve mě zlomilo a je to jako droga ) ty mám proběhanné téměř celé, takže zpatky k dotazu, můžu si troufnout na TRIGLAV? Předem dík moc za odpověď Lukas L1.U9.K8.A6.S@seznam.cz

31.1.2009 22:59 [55Tibor - Mont Blanc:

Nazdar chalani som zo Slovenska a chodím po horách zatím je amatersky já sem loni byl také na Hochswabu, Raxu a Sneebergu a samozrejme v Tattrach ty mám slezený celý víc krát proto sem začal jezdit do Alp tento rok jsem mnel na plánu Mont Blanc ale cetl jsem si vaši expedici a odradilo mne to množstvý turistov mám radsej miesta s mene lidma a ne moc technicky náročné nakolko chodím sám poradte nejakou dobrou trasu v rak. alebo itálii kde netreba fixní lana ani mačky chtel bych skusit neco kolem 3500 m.n.m. diki mate fajn stranky email tibor.susla@gmail.com

10.1.2009 21:18 [56Jakub :

Teda pěkný stránečky. Já sem teprv z mladších vrstev a z tohodle výběru sem byl jenom ve fatře a roháčích, ale mohl bych doporučit Rumunský Fagaraš, moc pěkný to tam

22.11.2008 18:27 [57Jarda - Dachstein:

Ahoj, v polovině října jsem byl na Dachsteinu. Super. Nikde nikdo. Teď jsem si to u Vás připomněl. Díky. Pro Wallis bych doporučil také Weisshorn - je tam opravdu velmi málo lidí a jistě stojí za to.

25.9.2008 16:27 [58Sabka :

Moc hezké stránky. Chválím, chválím:). Přeji mnoho zdaru, při dalších namáhavých výstupech!

17.9.2008 20:43 [59Josef :

Walliské Alpy 08 - super, tiše závidím a přeju hodně zdaru na dalších akcích

20.8.2008 23:01 [60Hadzim - Lubosovi:

melo by to fungovat, dikes za pochvalu

20.8.2008 13:31 [61Lubos - Mapy u Venediger tury:

Cau chlapi, bezvadny stranky...moc chvalim. Chtel jsem se zeptat, jestli by neslo zprovoznit linky na podrobne mapy s nakresem cesty u tury na Venediger (zajima me hlavne ta jedna mapa u Venedigeru). Diky moc!

2.5.2008 21:37 [62Tandy - hoj:

Zdar chlapi, koukám, že toho máte už dost procestováno a slezeno ;-). Jak jsem zjistil, tak jsme skorosousedi, bydlím v KH a v Hořanech mají moji rodiče chatu. Chodívám lozit na skály k Velkému rybníku u Malešova a chystám se vyrazit i na Pašinku, kde jsem ještě nebyl. Občas taky někam vyrazim, letos máme v plánu Dachstain (květen) a pak Mt.Blanc (červen), tak sbírám informace kde se dá a vaše stránky jsem samozřejmě nevynechal. Možná tady i načerpám inspiraci k dalším výletům. Tak se mějte a přeju mnoho úspěchů a štěstí při zdolávání dalších vrcholů. Třeba se někdy potkáme na skalách ;-).
Horám zdar
Tandy (www.etandy.cz)

18.2.2008 13:22 [63jeremi :

Dík za info, to o soukromém vlastnictví jsem nevěděl. A Rysy z Polska je taky dobrý nápad, uznávám že přechod je vždycky zajímavější než jen výstup a sestup stejnou cestou..

17.2.2008 20:34 [64Horarac - stan v Taurech:

Ještě přispěju jednou troškou do mlýna.V diskuzi byl dotaz na stanování pod GG. V celém NP Vysoké Taury je stanování zakázáno. Jinak se málo ví, že se vlastně jedná o soukromé území v Rakousku. Patří OAV

17.2.2008 19:32 [65Horarac - Rysy:

Hoj kluci. Prima stránky. Design, orientace, zpracování. K výstupu na rysy bych doporučil přejet busem přes Ždiar na Lysou Polanu a přes hraniční přechod do Polska. Tam se sice za vstup do TANAPu platí, ale dá se vystoupat na chatu Pěti polských ples (ubyt v září za 170Kč). Na severu je náročná Orlí stezka. Druhý den jsme se vraceli (na jih) přes Rysy na Slovensko. Z Polské strany jsou náročnější (více po řetězech) a řekl bych i hezčí. Sestup je pak i pohodlnější než naopak. Zvlášť v září, kdy už byl z Polské strany sníh.

23.1.2008 23:41 [66Petr - Moc hezký:

Ahoj koukám na stránečky, moc hezký a snad nejvíce Mont Blanc, je to můj sen, a tak zatím trénuji, spíše jsem podstatně níže, ale turistuji poměrně dosti, problém je že do takových výšek (tj od 2500 m) už skoro nikoho nenalézám v mém okolí. Ale snad někoho najdu. Moje turistické stránečky http://petanek.org

15.1.2008 09:36 [67jeremi :

Co vim tak péřáky dělá určitě Sir Joseph a Warmpeace, ale ty budou spíš do větší zimy a cena je taky vyšší než už syntetických náplní

15.1.2008 09:32 [68jeremi :

Z vlastní zkušenosti Ti toho moc neporadim, máme spacáky z umělých vláken. Asi bych si sehnal katalogy od co nejvíce firem a poravnal nabídku, vlastnosti a ceny..

13.1.2008 15:47 [69Kamil :

Chci pořídit péřový spacák na toplotu kolem nule a potřeboval bych poradit s výběrem.Pomůže mi někdo?

10.1.2008 20:23 [70Hadžim :

máme stan od Rock Empire, ale vždycky hlavně záleží na typu podle toho na co ho chceš používat. Každý výrobce nabízí stany pro všechny možné účely a použití.
Zkus napsat na info@jurek.cz jestli se ty stany nějak neliší, případně jak bys je mohl jako laik rozeznat. Víc poradit nedokážu.

10.1.2008 20:19 [71Tom :

Můžu vědět jaký stan používáš??

10.1.2008 20:17 [72Tom :

Stan Alp,Vandr a Atak jsou rozměrově stejné, jen jsou vyrobeny z různých materiálu a ty ja nedokaži okem rozpoznat.

10.1.2008 20:14 [73Tom :

Koupil jsem Alpa přes internet a rád bych si ověřil jestli je to Alp.Je úplně nový, ale žádnou cedulku jsem zatím nenašel.

10.1.2008 19:40 [74Hadžim - Tomovi:

Se stany JUREK nemam zkusenost, ale po prozkoumani jejich webovych stranek bych rekl, ze VANR je odlehceny typ stanu ATAK, (VANR je lehci, nicmene ma nektere vlastnosti horsi).
Nejlepe bude kdyz se zeptas primo na strankach vyrobce http://www.jurek.cz ale mozna ti poradi i nekdo tady

10.1.2008 19:31 [75Tom :

Ahoj,jak rozpoznám stan Atak a Vandr??Mají stany někde našité nějaké cedulky???Jde o stany JUREK

9.1.2008 09:15 [76jeremi :

Dík za pochvalu

6.1.2008 17:35 [77Marek :

Super stránky

6.10.2007 13:28 [78Pepa - Watzmann:

ahoj,děkuju za super čtení a fotky,byl jsem letos na Watzmannu, z Wimbachu na vrchol a zpět za jeden den, ale ve sněhu to musel být nářez, máte můj respekt , Pepe

30.9.2007 22:27 [79Hadzim - Frantovi:

Diky za upozorneni Uz je to opraveno

29.9.2007 15:10 [80Franta - Popisy:

Jen pro přesnost : Ve Fotogalerii Vysoké Tatry 2006 není na předposledním snímku Český štít ale Kopky a na posledním snímku nejsou Rysy ale Žabia veža a Žabí koň.

20.9.2007 03:26 [81petr - komentář...:

Mont Blanc je u·asnej , jezdím Alpy na kole (Semmering - Bregenz) a nenechám si ujít ·ádnou mo·nost podívat se na fotky Alp , děkuji Petr

28.8.2007 20:27 [82jeremi - Pepovi:

Pokud by jsi šel stejnou cestou jako my, tak sedák není nutně potřeba, ale může se hodit. Vzal bych si helmu, ta se hodí pro jistotu vždy.. Jinak v mapě je v Ehrwaldu značen kemp u Alpenhotelu, tak by se snad na něj dalo doptat.. My spali v autě na parkovišti u příjezdové cesty. Co se týče mapy, tak nevím. Dalo by se využít cedulí s obrázky panoramat u lanovky. Jinak v okolí je spousta zajímavých cest, tak myslim, že by se investice do mapy vyplatila..

28.8.2007 17:20 [83Prudič Vladimír :

Jirko boty Meindl Island vlastním 12 rok. Jsou stále absolutně nepropustné a skvělé. Nepochybuj o tom, dostaly zabrat jak se patří. Při koupi rozhodně dvoje pono·ky ssebou. pokud je bude± pou·ívat v zimě vol o jedno číslo vět±í. Ani po letech nepovolí velikost. Pozor na silné prsty nohou. Proti jiným pohorkám jsou v prstech nízké a někomu to mů·e vadit. HOJA

26.8.2007 14:50 [84Pepa - Zugspitze:

Zdarec Kluci, chtěl bych zdolat pešky Zugspitze, a to take z Ehrwaldu...Mam pár otazek:
1) Jake vybaveni je na tuto trasu potřeba? Zda postaci je dobre boty, nebo musim mít i uvazky?
2) Jestli vite na jaky stránce by se dala stahnou mapa tohoto okolí?
3) Jestli je v Ehrwaldu nějaký kemp?

Případne díky i za jine informace či vychytávky....
Díkec Pepa

19.8.2007 12:05 [85Honza - Pavlovi:

Sami jsme tam jeste nebyli, ale co jsme kde cetli, tak to nejspis lze. Musi se ale vyjet i sjet lanovkou a vystupovat trasou pres Mount Maudit. Jinak pesky z Chamonix si to nedovedu predstavit.

19.8.2007 11:18 [86Pavel - dotaz:

Dá se na Mont Blanc vylézt a slézt za jeden jediný den? Děkuji

25.7.2007 11:43 [87Jeremi - Milošovi:

Když jsme šli na Glockner my, stál tak dvestě výškových metrů nad Studlhutte žlutý stan a zjevně to nikomu nevadilo. Tekže myslim že přespání by nikomu vadit nemělo.. Taky jsme několikrát v Rakousku a Itálii spali jen tak nic se nestalo. Jedině Slovinci si to hlídají...

25.7.2007 09:44 [88Miloš - dotaz:

Nazdar nazdar. Právě se chystám na Grossglockner, tak mám, dotaz, jestli jde v okolí spát pod ±irákem \"na divoko\" legálně, nebo jestli hrozí probuzení strá·cem parku a následná mastná pokuta. Ka·dopádně přeju je±tě mnohovýstupů bez nehody...

23.7.2007 12:44 [89Jirka - Tomášovi:

O Korsických rorách jsem hodně slyšel, přemýšlel a láká mě to tam. Hlavně GR 20 by určitě stála za to, jenže horší je to s časem a penězma.. Alpy jsou přeci jen o něco blíž.. Snad časem...

23.7.2007 12:41 [90Jirka :

Určitě souhlasím s Janou. Slovensko je super a cesta vlakem výjde rozumně. Hlavně ve víc lidech. Co se týče propustnosti bot, tak si nejsem tak jistý. Po celodenní chůzi sněhem v goretegových botách (Tibet, La Sportiva) v nich mokro je. Otázkou je, zda je to tím, že přece jen nějaká voda skrz membránu prosákla a nebo se mi prostě jen hodně potí noha...

14.7.2007 14:09 [91Tomá± - korsika:

Ahoj chlapi, jak to tak ctu tak jste fakt dobrý, smekám klobouk. Chtěl bych vám doporučit Korsické hory, které taky stojí za náv±těvu (a nejsou tolik precpane jako Alpy) - Mt. Cinto (nejvy±±í) , Paglia Orba a Monte Rotondo... popr. projit trasu GR 20 ale to je tak na 10-12 dni...

13.7.2007 11:55 [92jirka :

s kamaradem jsme se hadali jestli jsou goretexove boty napr.meindl uplne nepropustne kdyz jsou neposkozene a nove ? nevite neco o tom nekde jsem cetl 80m vodniho sloupce ?

9.7.2007 13:26 [93Jana - www.dela.estranky.cz:

Právě jsem se vrátila z Tater.Lucko nemusíš utrácet a jezdit tak daleko.Jestli nemáš prolezené Slovensko vřele doporučuji Rosutec,Roháče, Rysy.Nestojí to zase tolik a je to paráda.

5.7.2007 11:19 [94Lucka :

Nádherný stránky.Ty fotky jsou fakt špica.Hrozně vám závidim.Měla sem v plánu jet s kámoškou do Německa na DACHSTEIN ale nevyšlo to,protože nemá peníze.Chtěla bych taky takhle cestovat, jen nemám s kým

28.6.2007 21:42 [95Jaroslav :

Kluci jste borci,s nekterych fotek mam husi kuzi!!!

15.6.2007 08:41 [96Renata - kontakt:

Mám problém. Můj parták, s kterým jezdím do hory léta se zamiloval, oženil a teď nikam nesmí. Hledám pár bláznů ve věku kolem 40 let, které ty kopečky VHT jěště baví.

1.6.2007 23:42 [97Hanka - Klobouk dolů:

Špicový stránky, kluci. Spoustu toho, co tu popisujete, mám slezeno taky a musím říct, že to, co píšete, sedí. Jako bych tam na těch známých místech byla zase. Super čtení i fotky. Tak ať vám to nadšení vydrží a někdy ahoj někde na horách!

18.5.2007 11:13 [98Jana - Jana-Jirkovi:

Děkuji za radu,nechci tu mou šedivku o dovolené někde nechávat a tak půjdu co to dáme a zvládneme.DĚKUJI

18.5.2007 08:10 [99Jirka - Janě:

Já myslim že by to neměl být větší problém, přes ty řetězy by to určitě šlo, těch se za sucha ani není třeba držet, možná to bude trošku horší nahoře, kde je hlavně skála a suť, ale i tak by se to mělo zvládnout..

17.5.2007 13:26 [100Jana - RYSY:

Mám dotaz, dá se vzít na Rysy pes? Mám ohaře Pokud se řetězů jen přidržuji, tak to by možná šlo, ale jestli je to jako na Roháčích tak to by teda nešlo.Poraďte, kdo jste tam byl.Děkuji

25.4.2007 21:28 [101Dasa Jirkovi :

Tak to jsem fakt nečekala, že mě najdeš zrovna takhle Když jsme spolu naposledy mluvili něvěřila jsem, že to s tím odletem myslíš vážně. Mám se fajn...jen se strasně těším až konečně odmaturuji!...diky moc za vzkaz, zase se někdy ozvi...mej se krasne a neztrat se

23.4.2007 16:47 [102jeste koblih :

mno hele wo tech ledovcich bych se hadal...podle mejch klimatologu wsechny ledowce roztawaj a mi budem za par desitek mozna stowek let pod wodou......mno jen sem chtel taky pridat swoji trosku

23.4.2007 16:44 [103kObI!h woe :

whats up....ja sem zde pres nejaky odkaz nasel dasu cernou jak byla s tema............klukama 2. a wyhrali 2000,-.....to je krasny...jen sem ji chtel pozdrawowat...wite co jak se ma atak....ja sem ted momentalne uz nejakou dobu zaseklej we statech a jen buh wy jak dlouho este tady budu...mno kazdopadne Dase preju wsechno nej,....mej se moc hezky a pozdrawuj...jirka

4.4.2007 11:40 [104Kamil :

Ahoj chlapáci,moc pěkné stránky.Koukám,že jste zaměřený převážně na alpy.To já bohužel zatím říct nemůžu.Moc rád bych vám doporučil i jiná evropská pohoří,např.rumunské či ukrajinské Karpaty,nebo pyrenejské velikány Posetes a Anneto.Opravdu stojí za to!Hodně štěstí v horách a ať to leze!

28.3.2007 23:01 [105Petr - To Renata:

Pravdu díte, ledovec Pasterze nad Heiligenblutem je už hodně redukovaný oproti své velikosti za císaře pána. Tak trochu hraje svou labutí píseň. Bohužel je to případ všech ledovců, znám třeba ještě Rhonegletcher nebo Aletchgletcher. A na Triglavu již v posledních letech ledovec také zmizel. Je to škoda, ale podle mnohých klimatologů se doba ledová vrací a zase bude dobře.

27.3.2007 20:56 [106Petr - Watzman:

Tak hodně štěstí, jestli ste četli něco od H. Harrera, tak určitě víte, že k Watzmanu choval velký respekt. Tak ho vemte s sebou, v horách to platí dvojnásob. Já se chystám na Monte Civettu, ale až na konci června. Hodně štěstí kluci.

27.3.2007 14:31 [107Hadžim - ahoj Petře:

díky za tipy, pokud to vyjde, tak bychom měli za 14 dní vyrazit na Watzmann do Německa... Jo a pokud jde o tu Spartu a Slavii, tak fotbal nesledujem a v hokeji to jsou Pardubice

26.3.2007 21:36 [108Petr Štuksa - Pěkné stránky:

Ahoj kluci, musím říct, že vaše stránky jsou vážně super. Já bohužel zaspal a ačkoli by mě lákala Signalkuppe, Dufour Spitze, Matterhorn, Marmolada nebo Grossglockner, tak si bude muset nechat zajít chuť neb jsem zaspal a zásady bezpečného lezení pohybu po ledovci jsem tak nějak nestihl. Tak se aspoň čas od času procházím pod těmahle velikánama. Jinak doporučuju Corno Grande, je to moc pěkná hora s nejjižněji položeným ledovcem (maličkým) v Evropě. A hora, která se mi lídí a určitě by se líbila i vám je Hohe Dock. Těšim se až sem přidáte nějaký další pořádný výjezd. A jenom na závěr se zeptám: Sparta nebo Slavia? Hory jsou jasný

15.3.2007 16:56 [109Dedojaro :

Práve som dočítal vaše stránky, ktoré sa mi veľmi páčili.Musím vás pochváliť za dobrú robotu.V lete sa chystám do Kalsu a Matrei ale ešte si musím zohnať ubytovanie. Určite pôjdem aj po trase ktorú ste prešli aj vy.Prajem vám veľa zdravia a veľa zdolaných vrcholov (4000m a viac ) bez vážnych zraneni!!! HORÁM zdar, ahoj - Dedojaro

15.3.2007 07:16 [110iva - kavkaz:

Jedná se o Kavkaz-Bezengi a Elbus pro alpinisty a turisty.V termínu 26.7/21dní/ cena 13 990 prodej z 50 % slevou

13.3.2007 15:50 [111Hadzim :

dik

13.3.2007 15:49 [112Petr - Ahoj:

supr stranky

12.3.2007 19:41 [113Hadžim - ivetě:

Ahoj Iveto,
bylo by dobré kdybys napsala víc podrobností o tom poukazu a případně nějaký kontakt na tebe.
např:
- pro kolik lidí
- termín
- poukaz je jen na cestu, nebo je v něm zahrnut i program

12.3.2007 17:01 [114iveta - kavkaz:

prosím o radu ,co dělat z vyhraným poukazem-cesta na Kavkaz ,nedělám turistiku,nemé někdo o to zájem.Děkuji

13.1.2007 20:48 [115Petr - Výměna odkazů:

Ahoj kluci!
Máte pěkné stránky,plné zajímavého čtení a foteček.Tak mě napadlo jestli byste si nechtěli vyměnit odkazy.Náš web je http://www.supervht.com Jsme parta 10 kluků co jezdí 14x ročně do Alp. Pokud se rozhodnete pro výměnu napište mi prosím na mail supervht@seznam.cz a popřípadě pošlete logo ve velikosti 75x23px.
Čus a horám zdar!
Horám zdar

6.1.2007 01:40 [116Dan Glober - None:

So interesting site, thanks! The site very professional!

1.11.2006 08:39 [117Jirka - Robinovi:

Je to na olympus, ale presné císlo z hlavy nevim

1.10.2006 15:41 [118Robin :

Zdravim hosi prave se vracim z Male fatry. Pekna stranka a pekne fotky. Jen pro mou info. Na cem to fotite?

24.9.2006 21:44 [119Jirka - Vládovi:

Dík za prání, co se týce dobrých skutku, tak se musim priznat, ze jich asi moc nebude. Letos jsme kus cesty na Rysy vynáseli spalek, ale jinak si nic nevybavuju..

19.9.2006 17:38 [120Berkeley - uznání:

Urcite to Warden s tou závistí nemyslel patne, ale já Vám preji JEN ŠŤASTNÉ NÁVRATY. Stránky máte krásné a zážitky ješte krásnejší.
Smím-li mít dotaz - udelali jste na horách jakýkoli dobrý skutek ?? napr. za nekoho odnesli odpadky dolu, nebo nekomu jakkoli pomohli ?
HOJA Vladimír

5.9.2006 21:47 [121Hadzim - Renate:

Ahoj Renato, díky za pochavalu a za tipy, urcite se necháme inspirovat. Jinak co se týce úbytku ledovce, tak pod Grossglocknerem jsme si nevsimli, ale letos jsme byli po roce znova ve Svýcarsku u Monte Rosy a ledovec se rozhodne dost zmenil. Take prejem spoustu dalsich vrcholu. ahoj Honza

5.9.2006 21:43 [122Hadzim - Jardovi:

Myslím, ze 15 kg je tak akorát. (pokud si beres i veci na prespání). Taky zálezí na typu túry (zda je potreba lano, úvazky, ...)

4.9.2006 21:06 [123Jarda - Info:

Prima stránky, jak máte tezký batoh kdyz jdete na trítisícovku na dva dny? Jdu poprvé a muj batoh má 15 kg, nevím jestli jsem to neprehnal. Díky za info, Jarda

22.8.2006 20:13 [124Dasa :

Sama druha mista...s tim musime neco udelat...to prvni misto je prece jen o kousek hezci. Doufam, ze vam Slovensko vyslo....mejte se

7.8.2006 14:08 [125Renata :

Ahoj! Nahodou mi padl zrak na vase stranky. Chci je pochvalit - prehledne a inspirujici. Vysoke Taury jsou skutecne krasne, sdilime vase poteseni z vystupu zde. Pod Grossglocknerem jsme byli v letech 2001 i 2002, pokazde s detmi, ktere s nami vzdy statecne splhaly na vysnene vrcholy. Za ten rok jsme pozorovali ubytek ledovce Pasterze pouhym okem, doma pak pri srovnani na fotografiich ze stejnych mist. To nas dost desi, zvlaste kdyz vidite, kam ledovec sahal pred 40 lety. Mate podobnou zkusenost, kdyz jste byli pod Grossglocknerem dva roky po sobe? Jinak take doporucujeme vystupy z Mallnitzu pres na Hanoverhaus (2722 m) a Grauleitenspitze (2891 m) na Ankogel (3250 m). Skvela tura.
Drzime Vam pesti pro dalsi vystupy a hodne hezkych zazitku pri zdolavani vrcholu!
Tajny tip na super zazitky - narodni park na Tenerife. Zvlaste vrchol Pico del Teide, zde mame nekolik peknych tur, na vrchol vystupujeme za par dni, tak nam drzte palce, at mame hezke pocasi!
Zdravi Renata

1.8.2006 12:19 [126guma :

to by mohla,kdyz jste se tak rozjeli.....(rozjel)

31.7.2006 22:23 [127Jirka :

Neboj, jen co se vrátíme ze Slovenska tak na tom brácha začne dělat.. Jsem zvědav, jestli část o úspěších ve volejbale nebude za chvíli obsáhlejší než ta turistická

30.7.2006 20:11 [128Dasa :

Neodolala sem a vase stranky zkoukla...doufam ze pridate i ty volejbalove uspechy...jinak stranky paradni

21.6.2006 13:27 [129nojva :

kluci Váňovi, chtěl jsem jenom poznamenat ohledně va‘ich dosažených vrcholů, že Grossvenediger není druhá nejvy‘‘í hora Rakouska, ale druhá nejvy‘‘í hora Vysokých Taur. Druhá nejvy‘‘í hora Rakouska je totiž Wildspitze 3772m ležící v Otztalských Alpách v Tyrolsku. Jinak stránky máte pěkný.

23.5.2006 21:43 [130Heduš :

kluci Váňovi, máte to tady pěkný

23.5.2006 20:59 [131Bordovan - zdravice:

Máte to pěkně udělaný, přeji hodně dalších vrcholů..... www.sweb.cz/bordovan "hore zdar" Bordovan

21.5.2006 08:56 [132Topolíno - Hadžimovi,Jeremimu:

Hustýstránky!!!!!!!

10.5.2006 16:26 [133Hadžim :

No, pokud vim, tak Grossglockner

10.5.2006 15:57 [134Super holka :

jaká je uplně nejvyšší hora RAKOUSKA ???

4.4.2006 00:06 [135warden :

klobouk dolu...jak ja vam zavidim, takhle si jezdit a lezt :(

14.2.2006 17:38 [136Pippen :

. zdar vopičáku ,Jiříku. v pondělí se uvidíme.Pippen

24.10.2005 10:12 [137Vampír - Kikina:

Nazdárek Kikino, tak jsem tady, je to tady paráda co?Ty si teda pěknej horolezec, převýšení tak 10m možná ani to ne:)))...koukej dorazit na naše druhý stránky...Zatím čůůůůůůůůůs

20.10.2005 06:33 [138Kikina :

jo, mám taky něco proč se zapsat na tyhle stránky - včera jsem vylezla na (skálu) na Hranicích - (sice jenom po pěšince, ale vylezla!!!) PS: mám výhrady k těmto stránkám - není tu ikonka mávajícího panáčka

20.10.2005 06:31 [139Kikina - To by šlo...:

Hmm, tak jsem se tu porozhledla a je to tu fakt dost dobry! Vampíre - já jsem pro \"obsadit\" to tu

17.10.2005 13:27 [140jeremi - Denisa:

Díky za pochvalu

14.10.2005 15:04 [141Denisa :

Pěkně udělané stránky, taky se chystáme dobýt několik vrcholů, tak děkujeme za ispiraci!

13.10.2005 11:37 [142Vampír - Vopičáci:

Tak hoši, kromě skautských stránek hodlám obsadit ještě tyhle, zkusím se ozvat Kikině co na to řekne...

22.9.2005 16:51 [143Michael :

www.webpark.cz/t-c -Skvělé,přehledné a zajímavé stránky nejen pro milovníky turistiky a cykloturistiky.

22.8.2005 22:01 [144Vampír - Jeremi a Hadzim:

Jooo, zapomněla jsem se zeptat, kdy mě vezmete sebou někam na túru:))

22.8.2005 21:56 [145Vampír :

Nazdar hoši, ta diskuze nějak vázne ne..koukejte dát všdět,kdy bude další vole, ale ať je to co nejdřív..Mějte se

14.8.2005 21:36 [146Hadžim - pro jonathana:

On totiž vrcholový kříž na Venedigeru neni na nejvyším místě. Kousek od něj je sněhová špice a na tý jsme vyfocený. Jestli nevěříš, tak se tam mrkni a můžeš porovnat vrcholky v pozadí .

12.8.2005 13:51 [147jonathan.sk :

pekný sajt, ale kde máte beťari vrcholový kríž z venedigeru?? Na fotke nie je.....
a čo tak roháče v zime??

6.8.2005 22:18 [148Hadžim - Ahoj Helčo:

Promiň, že jsem nenapsal hned, ale byl jsem mimo civilizaci . No, se psem by se dalo přejít všechno mimo úseku mezi Tri kopy - Baníkov a taky Ostrej Roháč nejspíš nejde. Pokud chcete pěknou túru se psama, tak byste mohli vyrazit na Baranec. Teda asi už píšu pozdě , tak snad příště se ozvu včas.

26.7.2005 02:14 [149helča - ahoj:

ahoj, našla jsem náhodou vaše fakt pěkně technicky i graficky(malé výhrady:-))zvládnutý stránky, v pátek se chystáme do tater-mimo jiné-s dvěma psi.Jestli nám někdo můžete poradit kam nejvýš a na nejzajímavější místa se v Roháčích a tatrách dostaneme aniž bychom ohrozili životy chlupatých bestií, uvítáme oceníme, na vrcholu připijem na Vaše zdraví. Předem díky, Helča-možno taky využít mailu priserka.mala@seznam.cz , pokud byste měli náladu...moc moc dík...ps: stránky nám pomohly v odhadu co si troufnout, původně jsme plánovali hardcore-rotvajler by asi zažil krušné chvíle..

29.6.2005 07:57 [150Hermiona :

....zdravim...nejak se vam diskuse moc nerozjela, tak ji jdu trosku podporit:) Zdravim z gymplu a preji hezky den

21.3.2005 02:33 [151Hadžim - pro Hermi:

No, tak to Švýcarsko nevim, musela by sis ho zasloužit , jenže tobě se s náma nechce ani na hory

31.1.2005 20:11 [152Roman :

Docela solidní stránky, až na to divný koleno při sestupu na Rudolfshutte.

25.1.2005 14:01 [153Hermiona :

ahojky...konečně jsem spatřila vaše dílo...je to opravdu super...!A v létě byste mě mohli do Švýcarska vzít s sebou!:-)))))

21.1.2005 08:46 [154Selma :

Nazdar Vopičáci!!!
Máte to pěkný,fotky jsou dost gut,sluší vááám to tam :)))

21.12.2004 16:04 [155Xaver - Vysokohorská turistika:

Na horách sejou hrách...